28 Mart 2016 Pazartesi

Tahta Çubuklardan Aksesuar Yapımı




Merabalar arkadaşlar !

Ne zamandan beri aklımda olan birşey vardı. Yatağımın altına sakladığım pringles kutularıyla ne yapsam diye düşünüyordum. Bir kaç tanesini keçelerle kaplayıp kalem kutusuna dönüştürdüm. Ama farklı birşeyde yapmak istiyordum. Daha dekoratif duran birşey.Ve sonunda karar verdim. Eğer sizde evdeki pringles kutusu , tuvalet kağıdı rulosu efendime söyleyeyim süt kutusu gibi şeyleri değerlendirmek istiyorsanız alıp malzemelerinizi gelin. :) Hem vakit geçirmiş oluruz hem de eğlenmiş oluruz. :) Hazır mısınız ? O halde malzeme kısmına geçiyorum.


Fotoğraftada gördüğünüz üzere " pringles kutusu (küçük boy), yapıştırıcı, tahta çay karıştırıcı ve sarı çuval ipi " kullandım. Tabi arkadaşlar siz tercihen bu malzemelerin yerini tutacak şeylerde kullanabilirsiniz.

Yapılışı ise çok basit. Tahta çay karıştırıcıların iki ucuna yapıştırıcı sürüp sırayla yapıştırıyoruz. Onları bitirdikten sonra ortaya hoş birşey çıkıyor. Peki bitti mi ? Hayır, devam ediyoruz.  :)



Şimdi kutumuzun üst kısmından 1-2 cm boşluk bırakar yapıştırıcıyla bir daire çiziyoruz ve üzerine ipimizi yapıştırıyoruz. Aynı şeyi alt kısım içinde yapıyoruz.


Ve ta ta ta taaamm ! Çok amaçlı kutumuz hazır :) Ben içine çiçek yerleştirdim. Dediğim gibi dekoratif birşey olsun istedim. Siz isterseniz kalem kutusu olarak kullanabilirsiniz. Yada içine makyaj fırçalarınızı koyabilirsiniz. Orası size kalmış. Bizden bu kadar :) Umarım beğenmişsinizdir arkadaşlar. Başka bir kendin yap projelerinde görüşmek üzere. Bu blogta sıkılmak yok arkadaşlar. Takipte kalın. :)





10 yorum:

  1. Çok cici olmuş, çok da iyi bir fikirmiş! Dondurma çubuklarını atmayalım o zaman :) Eline sğalık, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim ☺ evet boyle geri donusumlu seyler hem zevkli hemde hos olabiliyor. Mumkun oldugu kadsr bu icerikte seylerden de paylasmaya devam edecegiz ☺

      Sil
  2. Bu çubuklardan yapılmayacak şey yok.Çok güzel olmuş elinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  3. Harıka olmuş !! yetenegıne hayran kalıp kıskanmış olabılırım alkışşş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aslinda cok vasit birsey canim sende yapabilirsin ☺ tesekkur ederim

      Sil
  4. Çok güzel olmuş:) bana da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş,ben de pringles kutusunu bant ile kaplayıp üzerine kurdale yapıştırdım. Şu anda makyaj fırçalarım için kullanıyorum. Sizin tasarımınız da son derece şık ve vintage bir tarzı var. Evin havasını degiştirecektir. Ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  6. Aa oylede guzel durmustur eminim 😍 evet boyle kucuk kolay aksesuarlar vile evin havasini degistirebiliyor ☺

    YanıtlaSil