22 Nisan 2016 Cuma

Ayakkabı Kutularını Nasıl Geri Dönüştürebilirsiniz?


Bugün sizlerle ayakkabı kutusundan yaptığım geri dönüşümü paylaşacağım. İhtiyacımız olan malzemeler; ayakkabı kutusu, yapıştırıcı, tükenmez kalem, makas ve kumaş. Çamaşır suyu lekesi olmuş hiç giyemediğim bir tişörtüm vardı, ben onu değerlendirdim. Öncelikle kutunun dışının ve kapağının ölçüsünü  kumaşın ters yüzüne kalemle çizerek çıkartıyoruz görseldeki gibi. Ardından yapıştıcı yardımıyla kutuya yapıştırıyoruz. Yapıştırıcıyı az miktarda kullanmamız daha iyi olacaktır. Kumaşın dış görünüşünü bozmamak açısından. İç kısmına da aynı şekilde ölçülerini alarak kumaştan kesip yapıştırıyoruz. Ve bitti! 





Evet bu kadar basit! Dışını istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Benim kumaşım desenli olduğu için sade birşey tercih ettim. İçine makyaj ve bakım malzemelerimi doldurdum. 




Asağıda görmüş olacağınız kutuları da daha önce saat kutularından yapmıştım. Onlardan da ilham alarak istediğiniz boyutta kutuyu istediğiniz şekilde değerlendirebilirsiniz. Sıra sizde. :)

Umarım hoşunuza gitmiştir. Bir sonraki paylaşımımızda görüşmek üzere, takipte kalın!☺👋



2 yorum:

  1. Ben genelde süslemeden kullanıyorum ama artık giyemediğim tşörtleri bu şekilde değerlendirebileceğimi akıl edememişim. Ellerine sağlık, çok başarılı :)

    YanıtlaSil