1 Nisan 2016 Cuma

L.A. Girl Pro Concealer



Merhaba Kızlar ☺ Bugün size herkesin merak ettiği L.A Girl Concealer'ı yorumlayacağım 👐🏼

Öncelikle ülkemizde bu ürünü bulmamız oldukça zor bende çok merak ettiğimden Amerika'dan getirttim. Fakat ne yazık ki hüsrana uğradım. En başta gelir gelmez sürdüğümde gayet hoşuma gitsede üçüncü dördüncü seferde yapısı gözaltlarımda birikintiye sebep oldu. Nemlendirici, baz vb. ürünlerle kullanayım dedim ama genede hoş bir görüntü olmadı. Neyseki çok yüksek bir ücret ödememiştim buyüzden çokta üzülmedim🙈


Almayı planlayan arkadaşlara tavsiyem gözaltınız çok hassassa bu ürünü almayın çünkü bende kızarıklığa sebep oldu. He birde ben beyaz tenliyim gözaltlarımdada çok koyu bir morarıklık yok kapatıcılığından memnun değilsem gerisini siz düşünün derim 🤔
Ürünü 23₺ almıştım kargoyla ve havaleyle beraber tabii 35₺ oldu almak isteyenlere bu da ek bilgi olsun ☺

1 yorum:

  1. Bu urunu ben de merak ediyorum ama denemeden almayi dusunmuyorum. Faydali bir yazi olmus, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil