13 Nisan 2016 Çarşamba

Sulu Boyalarla Minik Dekoratif Kart Yapımı


Bu hafta hoşunuza gideceğini düşündüğüm ikinci çizim-boyama paylaşımımı yapmış bulunmaktayım. ☺Sulu boyalarla yapmış olduğum bu ufak kartları ben çok sevdim.
Dilerseniz siz de kendi zevkinize göre bu tarz kartlar hazırlayabilir ve duvarınıza asabilir veya bir dosya kağıdına yapıştırıp güzel bir çerçeveye yerleştirebilir böylelikle evinizde daha tatlı bir hava oluşturabilirsiniz. Eğer hoşunuza gittiyse lütfen yorumlar bölümünde beni  haberdar etmeyi unutmayın.
Bir sonraki paylaşımımızda görüşmek üzere, takipte kalın! 👋

3 yorum:

  1. Çok hoş olmuş hepsi.Keşke zaman bulabilsemde bende yapsam.İnstagram çekimlerinde fon olarak kullanırdım bol bol :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş hepsi.Keşke zaman bulabilsemde bende yapsam.İnstagram çekimlerinde fon olarak kullanırdım bol bol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet tatlim öylede çok güzel olurdu ☺ vakit bulursan yap mutlaka çok dinlendiren birşey 😁

      Sil