9 Nisan 2016 Cumartesi

Loreal Paris Gündüz Kremi


Merhabalar, bugün sizlerle Loreal Paris in üç etkili gündüz kremini paylaşacağım .
Bende ki normal ve karma ciltleri için olan.
Ben çok kuru ciltli olmama rağmen çok yoğun nemlendirici kremleri sevmiyorum çünkü yüzümde gitmek bilmeyen çok yağlı bir his oluyor. 
Bu sebeple de her zaman normal ve karma ciltler için olan kremleri alıyorum, artık alışkanlık halini aldı. 
Herneyse, krem hakkında duygularim biraz karmaşık 😅

Çok iyi olduğunu düşünerek tereddütsüz almış olduğum bir üründü. Ancak ne yazık ki ben bu kremi zorla bitirmeye çalışıyorum. Ellerime sürüyorum ama yok. 50 ml olmasına rağmen kabul etmeliyim ki çok bereketli bir ürün! 
Aslında kıvamı tam istediğim gibi losyon kivaminda ve hafif bir ürün.
Ama neden sevmedin diyecek olursanız, nemlendirmesi (Benim gibi krem sürmek zorunda olduğu için süren birine bile)  hiç ama hiç yeterli gelmedi. Krem ilk sürüldüğünde güzel fakat bir onbeş dakika geçtikten sonra hiç birşey sürmemiş gibi hissediyorsunuz. Bunun yanında en nefret ettiğim yönü ise yüzümden soyuluyor olması! İlk kez boyle bir şeyle karşılaştım doğrusu. Üzerine makyaj yaptığımda bile makyajımla birlikte elimi yuzume dokunduğum an soyuldu.
Anlam veremediğim bu kremi aldığıma pişman olduğumu söylemeliyim 😑 ne yazık ki tavsiye etmiyorum. 
Yanılmıyorsam 35tl gibi bir fiyata almıştım. Fiyatıyla da mukayese edince gerçekten üzücü oldu. 
Benim görüşlerim bu şekildeydi ☺ bir sonraki paylaşımımızda görüşmek üzere takipte kalın. 👋

3 yorum: